Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Emelie S-Kajle - 16 mars 2008 15:11

Ian väckte mig tiiidigt i morse genom att stormskälla, på vad har jag ingen aning... Fick honom att sluta o gå o lägga sig igen. Somna om o vad som kändes som 5 min, men i själva verket var ett par timmar, var han igång igen, ggrrh stängde in honom i buren, då blev han tyst iallafall...


Pga detta försov jag mig, vakna 0945 av att telefonen ringde. Kl 10 måste jag åka hemifrån för att hinna till träningen vid kvarnen. Det blev varken promenad lr frukost. Eftersom jag nu var i stress så gick bilturen lite väl fort tror ja, vi var framme 15 min innan samling, rally på småvägarna:) Nu hann jag iaf rasta Ian innan.


Det gick riktigt hyfsat med grisen idag, vi hade ju trots allt fått en skit start på dagen. Han var stressad av alla hundar men aggerade inte så mkt utåt utan det kom upp en väldig massa stressmjäl. Men det var lugnt o harmoniskt när vi avsluta.


Tog en tur på Tzaar tillsammans med Helena & Bamorah o Elina & Filma. Vi tog en kort trav men Bom är inte fräsch, mot slutet av turen var det t om lite link i skritten:( Måste be Malin titta på henne, vi har ju turen att ha veterinär uppstallad hos oss

Ovido - Quiz & Flashcards