Alla inlägg under oktober 2008

Av Emelie S-Kajle - 17 oktober 2008 10:05

Jag och grisen har åkt med pappa på älgjakt till Bergsjö. Ja vi är ju inte med på jakten utan vi fördriver dagarna här i stugan framför brasan, med en bra bok. Vi är ute och promenerar och joggar i denna underbara norrländska natur. Ian har varje morgon tagit ett morgondopp i sjön, inte riktigt klokt med tanke på kylan, men han hoppar glatt i ändå:)

En super skön vecka, laddat batterier riktigt ordentligt nu.


Tänkte dela med mig lite av denna vecka, se och njut!

Av Emelie S-Kajle - 3 oktober 2008 21:12

Ja då har jag & Tzzar debuterat i hoppning osså:)

Vi vågade oss på en 50cm clear round.


Han e ju så go min häst, så han frågar alltid innan hindret "matte e du säker på att vi ska hoppa?" och minsta lilla tvekan från mig så saktar han av. Och precis detta hände på andra hindret. Men sen var jag tillräckligt övertygande att detta är superkul för han hoppa galant över de andra.


Som tur var så fick man ju gå en runda till och den blev felfri, så vi fick en rosett med oss hem:)


Men snacka om att jag var slut i benen efter dessa två rundor, mjölksyra som tusan. Hmm dax å börja träna lite..


Foto: Sabina Nunez


Ovido - Quiz & Flashcards