Alla inlägg under september 2010

Av Emelie S-Kajle - 27 september 2010 07:46

Familjen Mets var o hälsade på för en photo shoot med prinsessan.

     

Av Emelie S-Kajle - 13 september 2010 07:25

Dragkamp

 


   

Ian vann som vanligt Men Idun lyckades sno den under ett obevakat ögonblick Mää varför kommer han inte efter o försöker ta det för??

Åhh han har hittat en bättre leksak ju:(

Då leker jag själv då...  

Av Emelie S-Kajle - 8 september 2010 13:09

Här är några bilder från helgens rundkorallkurs. Fler bilder finns på hemsidan

Jeanette & Evita  

Karin & Sheila

  

Cicci & Tzaar  

  

Elin tröttnade på flugorna   Cicci & Tzaar

Elin & Evita

  

Elin & Evita     Karin & Sheila

Jeanette & Evita  

Av Emelie S-Kajle - 2 september 2010 10:04

Jag, Elina och Wimse skulle träffas hemma hos mig o äta en kväll. Wimse åker i förväg och medans jag står o tankar bilen så kommer det ett sms "Jag har parkerat lite knasigt..." Hmm, kommer jag hitta henne i diket längs vägen nu eller?? Men nä så här tjusigt hade Wimse parkerat

   


Kommentaren var "Jag satt o tänkte på annat"  Smeknamnet Wimse är klokrent;)



     

Ovido - Quiz & Flashcards