Alla inlägg under juni 2011

Av Emelie S-Kajle - 10 juni 2011 13:28

Man kan ju tycka att jag åtminstonde kan blogga nu när jag ändå bara ligger hemma med foten i högläge.. Så här kommer en liten uppdatering av som hänt på sistonde

Bimotha har startat sin tävlingskarriär med 40km CR på Lovisedalsritten. Hon var till en början väldigt nervös, men när starten väl gått så skötte hon sig exemplariskt, så himla stolt över min fina bruna ponny.  

Vi har en envis totalt orädd älg som trakaserar oss på ridturer, dennes fel att jag ligger här med stukad fot!

Detta lyxåk lånade jag en helg av min svägerska. Niepona & Cita åkte till Torbjörn och kollade tänderna..

Och Bimotha fick åka på långtur tillsammans med Zama.  

Jag har ridit på Niepona, lycka lycka obeskrivlig lycka. Efter flera års konvalicent och en massa strul är hon äntligen på väg tillbaka!

Jag & Wimse var ute och campa med hästarna och Molly Mops.

Jag var duktig att komma ihåg att ta med lilla kameran, dock inte lika duktig på att ladda batteriet så det blev mobilbilder ist.

Väldans läskig plåtbro, inge rolig alls. Men över kom vi allihop!

Vi red förbi en hage med dessa söta alpackor.  

Wimse och hennes M tjejer, Maya, Modig och Molly

Bimotha var väldigt sällskaplig och ville vara med hela tiden.    

Tälta på bryggan

Mysigt...


Tack alla underbara vänner som hälper mig med alla djuren nu när jag är invalid <3

Ovido - Quiz & Flashcards