Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Emelie S-Kajle - 5 maj 2009 20:45

För 711 gången bryts uppkopplingen o mitt inlägg försvinner.......


Så här kommer bara bilder från Elinas kalas i lördags och Cutting träning som jag o farbror var på i söndags. 


En fråga bara:

 Vad får man om man tar en gammal cykel, ngr meter lina, ngr fästen och en Ikeakasse???



Jo man får en alldeles egen cutting maskin :) funkar kanon

Av Emelie S-Kajle - 5 maj 2009 20:16

I fredags släppte jag o Linda ihop våra hästar i ny hage.


Bimotha & Niepona blev överlyckliga att äntligen få gå med Wera & Babs igen. Tog väl ca 20min så va Niepona super brunstig och tanterna börja tycka att hon var så där lagom jobbig, som sprang dem i haserna hela tiden:)


Tzaar & Bamorah brydde sig inte nämn värt att tanterna var i flocken igen, det fanns ju faktiskt lite gräs strån att lägga energi på ist.


Elina o jag tog en tripp in till stan osså för att hämta vattenbehållare till hagarna som vi fått från hennes jobb. Natta o Anna-Bell följde med som bär hjälp. 3st fick vi in i släpet, super duper bra.

Av Emelie S-Kajle - 5 maj 2009 08:20

.... hårt under denna sköna långhelg. Här kommer ngr foton från i fredags. Började morgonen med att vara domar sekr. i dressyr körning på Lagserien första omg. Mellan ekipage hann jag knäppa lite bilder.


Åkte sen till kusinerna o fotade deras underbara fölisar. Åh va fölsjuk man blir!


Mer foton från helgen kommer.

Ovido - Quiz & Flashcards