Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Emelie S-Kajle - 18 oktober 2012 09:46

Eftersom jag är så kass på att uppdatera bloggen är det super när andra hinner före mig så kan jag bara länka

Så ni som är nyfikna på vad jag gjorde i helgen kolla Petras blogg: http://cometstaff.blogspot.se/2012/10/bir-cert.html?spref=fb   

Av Emelie S-Kajle - 18 oktober 2012 09:18

Ja bortskämd och kräsen är precis vad lilla prinsessan är. Hon bara ska ha o ha, ja herr gris är precis lika dan han ;)

Igår kom det ett paket till Idun, som hon tjatat om i en hel vecka nu (ok vi blev lika hysteriska båda två...).

Helt underbart halsband från Dogartist - Pink Gibbon

Pink Gibbon är ett specialdesignat halsband för Rosa Bandet . För varje sålt  halsband går 200:- oavkortat till Rosa Bandet.

 

Vill du oxå ha ett super snyggt halsband, kolla in www.petdesign.se/sv/


Och som om det inte vore nog, så har fröken gnällt över att hon måste ha samma wpsele som Ian, så jag föll för allt gnäll och åkte tillsammans med Rebeca till Isabell på Hardcore Harness för att klämma o känna på alla tyger och band. Åh jisses vad mkt rosa det fanns, blev ju helt nipprig :)

Nu är äntligen selen på väg:

Även varsin vardagssele beställdes: 

 

Nyfiken på Isabells selar och halsband? Kolla in www.hardcoreharness.se/


Grisarna kommer bli så jäkla snygga:):)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards